Ваш браузер застарів

Оновіть браузер, щоб безпечніше, швидше та зручніше користуватися сайтом

Оновити браузер

104.ua контакт-центр

28 вересня 2023

Обслуговує клієнтів Операторів ГРМ - перелік та контактні дані

Зверніть увагу, з особистого кабінету на сайті чи з мобільного додатка 104.ua можна замовити зворотний дзвінок для консультації за активним особовим рахунком.

Область, місто                    

Оператор ГРМ                    

Контакт-центр                

Волинська

АТ «Волиньгаз»
https://vl.dsoua.com

(0332) 280-104
(067) 33-39-104
зворотний зв'язок*
contact@vl.104.ua

Закарпатська

АТ «Закарпатгаз»
https://zk.dsoua.com

(0312) 48-83-04
(067) 01-03-104
зворотний зв'язок*
contact@zk.104.ua

Запорізька

АТ «Запоріжгаз»
https://zp.dsoua.com

(0612) 808-104
(067) 00-76-104
зворотний зв'язок*
contact@zp.104.ua

Рівненська

АТ «Рівнегаз»
https://rv.dsoua.com

(0362) 461-104
(067) 01-01-104
зворотний зв'язок*
contact@rv.104.ua

Чернівецька

АТ «Чернівцігаз»
https://cv.dsoua.com

(0372) 93-19-04
(067) 44-48-104
зворотний зв'язок*
contact@cv.104.ua

Чернігівська

АТ «Чернігівгаз»
https://cn.dsoua.com

(0462) 61-62-04
(067) 65-64-104
зворотний зв'язок*
contact@cn.104.ua

* зі 104.ua особистого кабінету на сайті доступні замевлення зворотного дзвінка та обмін повідомленнями, з мобільних додтків  -  зворотний дзвінок

Увага! Електронні звернення до Контакт-центру, на електронну адресу контакт-центру – є попередніми, на них не розповсюджуються вимоги Закону України «Про звернення громадян». При зверненні до Контакт-центру для швидкої відповіді на Ваше питання просимо зазначати точну адресу, номер особового рахунку, ПІБ повністю, зворотню електронну адресу, телефон.

Якщо Ви бажаєте розгляду свого звернення безпосередньо оператором ГРМ відповідно до Закону України «Про звернення громадян», просимо Вас направляти відповідні звернення безпосередньо на електронну адресу оператора ГРМ чи на його поштову адресу, які Ви можете знайти на офіційних сайтах операторів ГРМ.

Контакт-центри за вищезазначеними електронними адресами приймають належно оформлені письмові звернення громадян лише для передачі їх Оператору ГРМ. Електронні звернення в Контакт-центрах обробляються працівниками Контакт-центрів.